Become har fået tal på medarbejdertrivslen

Kollegaer

som bedste resultat

50
I Arbejdslyst score
0
GENNEMFØRTE MÅLINGER

Hos marketingbureauet Become elsker de data og glade medarbejdere. Derfor tager de hver måned temperaturen på arbejdslysten med en GAIS-måling.

“For os i Become handler arbejdslyst om at kunne lide sit job og være motiveret for at gå på arbejde. Det er den famøse mavefornemmelse, som af gode grunde er svær at måle. Men vi gør det alligevel,” fortæller Bjarke Bekhøj, direktør i Become.

“Når vi ved, hvad der skaber høj arbejdslyst for os selv og hinanden, kan vi også bedre gøre noget aktivt for at bevare det gode humør,” fortsætter han.

Become bruger blandt andet GAIS Open Score til at vise og fortælle omverdenen og kommende nye medarbejdere om deres trivselskultur og fokus på at skabe god arbejdslyst.

Hver måned bruger vi GAIS til at tage temperaturen på, hvor godt vi har det. Vi måler ikke (kun) for at vise verden, at vi er en attraktiv arbejdsplads. Vi gør det i den grad for at vide, hvor vi skal sætte ind, hvis noget halter. Når vi ved, hvad der skaber høj arbejdslyst for os selv og hinanden, kan vi også bedre gøre noget aktivt for at bevare det gode humør.
Become-logo

Bjarke Bekhøj

Direktør i Become

Andre der fik hjælp med GAIS

Ambercon løftede medarbejderne deltagelse i trivselsmåling

Ambercon løftede deltagelsen med kodeløsning

Hos virksomheden, Ambercon, oplevede de, at medarbejderdeltagelsen i deres APV og trivselsmålinger var dalende. Men med en kodeløsning i GAIS fik de engageret flere medarbejdere i målingerne og løftet svarprocent markant.