Kommuniker til organisationen før, under og efter målinger | GAIS

Kommunikér til organisationen før, under og efter GAIS-målinger

 

Denne guide berører en række opmærksomhedspunkter i jeres kommunikation med organisationen før, under og efter GAIS-målinger. Disse refleksionspunkter kan fx bringes i spil, når I laver jeres kommunikationsplan. 

 

Vær bevidst om organisationens forskellige målgrupper i forhold til kommunikation før, under og efter GAIS-målinger. GAIS har det udgangspunkt, at arbejdslyst skabes sammen. Alle skal bære med – men rollerne og ansvaret er forskelligt.
Det er derfor oplagt at bruge IGLO-modellen, når man kommunikerer i forbindelse med trivselsmålinger
. IGLO står for: Individet, Gruppen, Lederne og Organisationen og tager udgangspunkt i, at disse forskellige målgrupper bærer forskelligt ansvar i processen.

 

Få mere ud af GAIS med Plus-abonnement

GAIS Plus-abonnementet er til virksomheder og organisationer, der ønsker en ekstra sikkerhed for support og hjælp til at komme godt i gang med GAIS. Abonnementet indeholder også uddannelse, netværk og udvidet funktionalitet til rådighed.

Læs mere